OT: Pracka v coudu

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Červenec 20 00:19:53 CEST 2006

no ja nevim me babicce je skoro 80 ale zmacknout natroube "microwave"  pak
natukat cislo a "start " zvladne - se zvedanim talirku jeto horsi ale jinak
OK
- nepodcenujme zeny  pri ovladani spotrebicu  i když kolega nam rikal jak
jeho manželka dojela domu s jejich skodou 100 a v zapalovaní byly narvany
klice ode dveri  :-)

DJ

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 4:26 PM
Subject: Re: OT: Pracka v coudu

Hmm... taky jsem si naivne myslel, ze mikrovlnka s krasnym zelenym
display a klavesnici  udela radost cele rodine. Paradoxne jsem ji jako
prvni vykopal z domu ja. To kdyz jsem musel po kazdem vypadku site
nastavovat hodiny a pri kazdem ohrevu mackat cudliky jako o zavod. Zlaty
kroutitka - vykon, casovac na stupnici !