Frekvencni menic (medomet)

Danhard danhard@volny.cz
Středa Červenec 19 14:22:56 CEST 2006

U te pracky se odstredovani ridi zcela jednoduse fazovym rizenim vykonu, je
tam ale snimaci tachogeneratorek ve zpetne vazbe.
Na reverzaci prepinaci kontakt rele, smer se prepina bez vykonu.
Danhard
*******

Existuje nejaka levnejsi nahrada za programovatelny frekvencni menic
PowerFlex 40? Jde o pohon medometu s asynchronnim motorem 200-400W.

Mozna existuje jine reseni regulace pohonu medometu. V principu mi staci,
aby to umelo -

1. Nizsi konstantni otacky (1/4-1/2 maxima), nekolik minut
2. Stop, reverz otaceni, opet nizsi
3. Zvyseni otacek na max
4. Stop, reverz otaceni, max otacky

Zatim me to nijak netlaci, ale kdyz jsem cetl diskuzi o programatoru pracky,
napadlo me to.

Diky za reakce.