Ohebna kovova hadice

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 19 12:46:15 CEST 2006

Jeste neco, jeste nez jsem dostal tenhle kontakt, tak jsem ten husi krk taky
shanel (chci si zbastlit makroblesk se samostatnymi vybojkami na
"tykadelkach" a ten husi krk se na to paradne hodi) tak jsem nakonec koupil
jakousi lampicku k notebooku s LEDkou do USBcka, ma to tak cca pul metru
tenkeho husiho krku a vyjde to asi levneji nez ty stolni lampicky.

Dusan Dolezal