OT: Pracka v coudu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Červenec 19 12:16:54 CEST 2006

> Jenze podle ceho se rozhodujete - jaky je podle Vas rozdil
> mezi prackou za
> 7.5kKc a za 17kKc. Za 10 let coz je pocitana zivotnost pracky
> musi ta drazsi
> usetrit kazdy rok 1000Kc. To si myslim, ze je dost sci-fi
> pokud beru ze
> rozdil na jedno prani bude treba 7l vody.

Byla v nejake akci a byla za neco malo pod 10kKc. A pritom parametry s tou za
7.5kKc dost nesrovnatelne (a vo, vo, vo tom to je...).
A jake cerpadlo tam daji je mi vcelku jedno, kdyz bude 15 let makat, jak ma.
Svoji puvodni Gorenjku jsem taky opecovaval, dokud se mi zdalo, ze se to
vyplaci, ale jakmile se zacala evidentne sypat (a po trech detech s jeste
prevazne latkovymi plenami a 14ti letech provozu na to mela pravo), sla
proste bez vahani z domu.

Ja jen proste chci vyjadrit nazor, ze stovky inzenyru vyvojaru v X firmach
(na bile nebo jakekoliv jine zbozi) jsou jiste sefy tlaceni, aby vse bylo co
nejlevnejsi, ale na druhou stranu taky jiste nesedi na zidlich a nevymysli
veci tak, aby si pak jen cely vecer mnuli ruce a rikali si: "To jsme zas toho
zakaznika och..li!!!" Tim se zabyvaji firemni marketingova oddeleni, ale
nikoliv vyvojarska.

Z me strany o prackach Howkh, uz je to myslim dost OT.

Jakub Serych