OT: Pracka v coudu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 19 12:07:43 CEST 2006

No na avivaz je tam snad samostatna nadrzka a tu to vyprazdni do prostoru
pracky az na konci pri plachnuti.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info <http://www.cncnet.info/>
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Wednesday, July 19, 2006 12:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Pracka v coudu

Jasne taky mame 3-4 roky starou pracku , nejakou no-name ma 1000 otacek a
mechanicky programator  . Tenkrat stala nejakych standardnich 10K , protoze
ty digitalni byly jeste drahe na me .

A slyset o ni nejde vubec ja se o ni vlastne nestaram kdyz sem si pral sam
tak prala bezproblemu ted mi vetsinou :) pere moje draha spolubydlici a
nestezuje si . Jednou za cas se kouknu a vycistim filtr to je asi tak vse z
udrzby . Nejde prakticky vubec slyset trebe se jen lehce tak ze veci na ni
polozene i nadoby tam v klidu po cely prubeh prani vydrzi akorat kdyz se
rozjizdi tak je to jako by startovalo proudove letadlo .

Jinak bych se chtel zeptat kdyz uz se bavime u prani . Vsiml sem si , ze
moje tam lije avivaz za jizdy pry proto , ze jinak to pradlo kdyz se tam
avivaz nalije pred pranim jako by tam ta avivaz ani nebyla . Tak sem se ptal
vic hospodyn a vsechny to tak delaj. To mame nejake smejdy pracky nebo jsou
to "babske rady" ? :)

snehulak