OT: Pracka v coudu

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Červenec 19 12:03:17 CEST 2006

Jasne taky mame 3-4 roky starou pracku , nejakou no-name ma 1000 otacek a
mechanicky programator  . Tenkrat stala nejakych standardnich 10K , protoze
ty digitalni byly jeste drahe na me .

A slyset o ni nejde vubec ja se o ni vlastne nestaram kdyz sem si pral sam
tak prala bezproblemu ted mi vetsinou :) pere moje draha spolubydlici a
nestezuje si . Jednou za cas se kouknu a vycistim filtr to je asi tak vse z
udrzby . Nejde prakticky vubec slyset trebe se jen lehce tak ze veci na ni
polozene i nadoby tam v klidu po cely prubeh prani vydrzi akorat kdyz se
rozjizdi tak je to jako by startovalo proudove letadlo .

Jinak bych se chtel zeptat kdyz uz se bavime u prani . Vsiml sem si , ze
moje tam lije avivaz za jizdy pry proto , ze jinak to pradlo kdyz se tam
avivaz nalije pred pranim jako by tam ta avivaz ani nebyla . Tak sem se ptal
vic hospodyn a vsechny to tak delaj. To mame nejake smejdy pracky nebo jsou
to "babske rady" ? :)

snehulak