OT: Pracka v coudu

aze azehw@volny.cz
Středa Červenec 19 11:37:45 CEST 2006

Kdysi jsem mel taky takove choutky predelavat mechanicky programator na neco
elektronickeho, ale stoji to za to? Neni jednodussi, pokud chcete zachranit
starou Tatramatku, koupit novy mechanicky? Napriklad programator Tatramat
SJ4A stoji podle informaci od servisaka necelych 500 i s DPH.....Philco
1000-1500,- Kc...
AZE

----- Original Message -----
From: "mk" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 11:25 AM
Subject: Re: OT: Pracka v coudu

> Přesně tak. Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou. V zásadě souhlasím s
> Kosťou, ale v tomto případě nemá zcela pravdu. A než se mě zeptá, kčemu je
> mi takové řízení otáček odpovím: Vzpomeňte si co dělala Tatramatka když
> začala ždímat. Máma ji vždy musela držet aby nerozbourala koupelnu. Naše
> nová pračka je chytrá jak opice. Ždímá dvojnásobnými otáčkami a přitom se
> jen trochu chvěje. Předtím než se ale roztočí si třeba minutu přerovnává
> prádlo. No koukal jsem na to taky jak na televizi.

Jezisi lidi, ctete co kdo napsal :-))))))
Ja tu prece nepolemizuji nad smysluplnosti toho ci jineho rizeni. JEN A
POUZE jsem oponoval, ze pro nahradu existujiciho programatoru mi je nejaky
RTOS a rizeni otacek u motoru, ktery na to nebyl primarne urcen. Vzdyt
dodelani techto uprav do te prastare Tatramatky by stalo nekolika nasobne
vice nez nova pracka vcetle slicne pradleny :-))))  Na druhou stranu, na
slepeni nahrady mechanickeho programatoru pri zachovani stejne funkcnosti
opravdu nepotrebuju zadny RTOS, ale stupidni stavovy automat s casovacem a
nekolika vstupy a vystupy.

S pozdravem
MK