OT: Pracka v coudu

mk info@mcu.cz
Středa Červenec 19 11:25:38 CEST 2006

> Přesně tak. Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou. V zásadě souhlasím s
> Kosťou, ale v tomto případě nemá zcela pravdu. A než se mě zeptá, kčemu je
> mi takové řízení otáček odpovím: Vzpomeňte si co dělala Tatramatka když
> začala ždímat. Máma ji vždy musela držet aby nerozbourala koupelnu. Naše
> nová pračka je chytrá jak opice. Ždímá dvojnásobnými otáčkami a přitom se
> jen trochu chvěje. Předtím než se ale roztočí si třeba minutu přerovnává
> prádlo. No koukal jsem na to taky jak na televizi.

Jezisi lidi, ctete co kdo napsal :-))))))
Ja tu prece nepolemizuji nad smysluplnosti toho ci jineho rizeni. JEN A
POUZE jsem oponoval, ze pro nahradu existujiciho programatoru mi je nejaky
RTOS a rizeni otacek u motoru, ktery na to nebyl primarne urcen. Vzdyt
dodelani techto uprav do te prastare Tatramatky by stalo nekolika nasobne
vice nez nova pracka vcetle slicne pradleny :-))))  Na druhou stranu, na
slepeni nahrady mechanickeho programatoru pri zachovani stejne funkcnosti
opravdu nepotrebuju zadny RTOS, ale stupidni stavovy automat s casovacem a
nekolika vstupy a vystupy.

S pozdravem
MK