pracka, nahrada programatoru

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červenec 19 11:22:05 CEST 2006

> To ma vanu asi nerezovou ne? Je nutne vubec to merit primo ve vode? Nestaci
> ten snimac prilepit jen zvenku na vanu? Navic v pripade rizeni MCU se da
> pouzit i nejake digitalni cidlo teploty.

Ano, je to nerez. Ja nevim, jak dlouho trva, nez se ten buben
prohreje, v tomhle nemam vubec zadne zkusenosti. Cidlo teploty bych
radsi sikmooke radobyPt100 za 100Kc z PS-electronic, jednak at to
muzu pouzit v analogove verzi nahrady termostatu, za dalsi, abych to
nemusel nikdy kalibrovat a aby to vydrzelo krusne podminky v pracce.

> Ja nevim jestli bych do neceho takoveho sel - asi jen kdybych vedel, ze
> sezenu nejak to zapojeni te pracky. Jinak se mi do toho moc nechce. Jinak ja
> mam ted prave dokonceny sekvencer co jsem delal pro jednu fabriku na rizeni
> zasobniku (ma 8 vstupu, 8 vystupu a 5 analogovych vstupu), ktery by temer
> zasahu sel do te pracky namontovat - stacilo by dodelat jen nejaky interface
> mezi silovou casti pracky.

Jasna vec. Spis me desi zjistovani toho programu. On i ten mechanicky
neni az tak uplne trivialni, napriklad jak ceka na ty termostaty, nez
sepnou, asi i na vodu... dratu je tam 6 pulek a vubec se v tom
nevyznam. Ale opravar v tom byl jak doma, furt tam s necim cvakal a
ukazoval na pohasinajici zarovky (elektroinstalace v Holesovicich z
dob Krizika): vidite, ted to seplo, to je dobre... atd.

MP