OT: Pracka v coudu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červenec 19 11:04:16 CEST 2006

Přesně tak. Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou. V zásadě souhlasím s Kosťou, ale v tomto případě nemá zcela pravdu. A než se mě zeptá, kčemu je mi takové řízení otáček odpovím: Vzpomeňte si co dělala Tatramatka když začala ždímat. Máma ji vždy musela držet aby nerozbourala koupelnu. Naše nová pračka je chytrá jak opice. Ždímá dvojnásobnými otáčkami a přitom se jen trochu chvěje. Předtím než se ale roztočí si třeba minutu přerovnává prádlo. No koukal jsem na to taky jak na televizi.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych@panska.cz
Subject: RE: OT: Pracka v coudu

V tom mate pravdu. Na druhou stranu, kdyz jsme si asi pred pul rokem koupili po odesle 14tilete pracce Gorenje noveho Siemense, sed jsem si k tomu jak k televizi a koukal na prvnich nekolik prani jak malej Jarda.

Co logika s bubnem pri beznem prani dela je uplne neuveritelne. Ta pracka se netoci normalne na jednu, zastavit, na druhou, ale de fakto cuka bubnem obema smery a vsemi moznymi rychlostmi. Zajistuje tak dokonale promichavani pradla v naprostem minimu vody (taky ma polovicni spotrebu vody proti te stare).