pracka, dynamicke rizeni motoru

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Červenec 19 10:46:56 CEST 2006

Nevim o takovych prackach, resp. pro muj segment jsou moc high-end, ale pro
tyto ucely existuje vektorove rizeni synchronniho motoru. Teziste, resp.
odpor proti otoceni v aktualnim case si zmeris na dvou fazich ze tri
protekajicim proudem a pak uz nasleduje hromada vypoctu na DSP, ve vysledku
dostanes celkem rychle PWM pro rizeni tri fazi :)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz