pracka, nahrada programatoru

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 19 10:45:34 CEST 2006

No jestli si nekdo chce tak pekne hrat, tak nic proti, ale myslim, ze
existuji znacne zajimavejsi veci nez je predelavani pracky a za vydelek
z nich se da casto koupit pracek i nekolik :).

Jak pisu, kdyz jde o pohrani si pro radost, nic proti, ale ze by Marek
Peca mel chut se pri svych znalostech hrabat v 17let stare pracce, to mi
fakt nejak nesedi :).

--
Jiri Bezstarosti