OT: Pracka v coudu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Červenec 19 10:20:35 CEST 2006

> mycky, mikrovlnky
> v drtive vetsine
> program a zmackne
> byl nucen
> vsemoznych voleb a
> jinak to proste 80
> uz nemluvim

V tom mate pravdu. Na druhou stranu, kdyz jsme si asi pred pul rokem koupili
po odesle 14tilete pracce Gorenje noveho Siemense, sed jsem si k tomu jak k
televizi a koukal na prvnich nekolik prani jak malej Jarda.

Co logika s bubnem pri beznem prani dela je uplne neuveritelne. Ta pracka se
netoci normalne na jednu, zastavit, na druhou, ale de fakto cuka bubnem obema
smery a vsemi moznymi rychlostmi. Zajistuje tak dokonale promichavani pradla
v naprostem minimu vody (taky ma polovicni spotrebu vody proti te stare).

Dale me prekvapilo, ze pri odstredovani i maximalnimi 1200 otackami ma motor
mensi spotrebu (cca 180 W) nez pri prani (cca do 230 W). Docela by me
zajimalo, jak je to mozne. Asi motor bude mit nekolikere vinuti, ale i tak to
musi byt pekne vymakane.

Jakub Serych