o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Úterý Červenec 18 13:30:58 CEST 2006


Pokud si zákazník hodlá dělat s PC co chce musí počítat s tím,  že na 
odpovědnosti za nefunkčnost OS se podílí,  v tomto  případě měrou značnou, i 
on sám.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message ----- 
From: "quasimodo" <quasimodoq@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 12:50 PM
Subject: RE: o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC


To je hodne zjednoduseny pohled na věc.Toto proste nejde.Kazdy zakaznik chce
mit plnou kontrolu nad PC a nechape,proc si s nim nemuze delat co
chce.Nehlede na to je systém na PC uz predinstalovany a zakaznik si ho
nastavuje sam.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com


> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Galloth
> Sent: Tuesday, July 18, 2006 8:47 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC
>
> Dobry den,
> Podle meho nazoru by se presevsechno uvedene mel OS
> reinstalovat v pripade, za za jeho pad uzivatel nemuze. To bz
> se dalo snadno zaridit tak, ze by se nastavil jeden ucet jako
> administrator a druhz na bezne pouzivani. Pokud jste
> instalaci a oziveni PC provedl spravne, nema uzivatel potrebu
> pouzivat ucet Administrator a tudiz pokud pracuje v beznem
> uctu a pocitac mu spadne, ma narok na opravu zdarma, protoze
> se prokazatelne nejedna o jeho chybu. Pokud ale lezl do
> administrace a neco tam menil (a to se pozna s logu) tak nema
> narok na nic, pac si to pokazil sam.
>
> Galloth




Další informace o konferenci Hw-list