Dovolena proudova hustota

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Úterý Červenec 18 08:48:37 CEST 2006

Badam nad tim protoze to chci pouzit, to je snad jasne. Nevim ze bych uvadel
nejaky teplotni rozsah. ten drat neni 2mm ale 2mm2. Pro 0,01R mi vychazi
delka cca 1,5cm a ztratovy vykon 4W. Neprijde mi to jako extremne moc, ale
nevim jake to vyvola ohrati dratu. Zkusit to nemuzu, jednoduse proto ze 20A
zdroj nemam a veset to nekam na trafo nechci bez toho abych to mel napred
overene vypoctem a proto se ptam. Letovat ho nechci, mel by prijit do
droubovaci svorkovnice.

Tosa