Konektory 220V

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Červenec 18 03:22:53 CEST 2006

ctyrpinovy
Samec
CKM 03:3A - vlozka M   95 Kc (4pinovy)
CKA03 VAS:3A Kryt uhlovy 80 Kc nebo za 110 Kc kryt na panel
pruchodka 10 Kc

Samice
CKF 03:3A -vlozka F 107 Kc
CKA03 VAS:3A Kryt uhlovy 80 Kc
pruchodka 10 Kc

Delaji se i vice pinovy, ale tam se musi pajet a krimpovat a uz se plati
i za piny atd.
Nejsou levny, ale daji se rozibirat a maji pojistku proti vypadnuti,
misto toho Vaseho pozadavku na sroub.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Ivo Strasil" <istrasil@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 17, 2006 11:02 PM
Subject: Re: Konektory 220V

Tusim, ze se lisi jen rozmery, jedno je zmenseninou druheho. Je toho
cela rada (micro - mini - normalni - maxi). Mame ve firme nekolik
mini-bucaneer a micro-bucaneer, ale rozdelavaji se jenom vyjimecne,
nemuzu posoudit jejich odolnost. Mechanicke provedeni je vyborne
(precizni a blbuvzdorne).

Nekrimpuji je, pajim... Enika vede pajeci koliky.

Muzete naznacit nejakym prikladem ceny ILME konektoru? Vypadaji hodne
dobre, dik za tip.

Ivos