o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Červenec 17 23:29:10 CEST 2006

At 22:41 17.7.2006 +0200, Danhard wrote:

>Osobne provozuji starickou W98, nemam zadny antivirak, a pokud se to nejak
>zhrouti, tak si rucne prepisu pres boot disketu s diskeditem MBR, strukturu
>adresare, pripadne oprasim registry-file a systemove soubory. Uz to takhle
>provozuji 8 let :o))
>
>Omlovam se za sprosta slova.

Nicmene jsou na miste. Nastesti se zborenyma PC radsi uz nezabyvam a kazdeho
presmeruju na kolegu ;-) BTW: W98 je posledni "system" od MS ktery se da
pouzivat. Bohuzel nekteri vyrobci SW to nejak nepochopili a treba PC Suite
pro Nokii 9500 uz na W98 nebezi!!! Timto krokem u me Nokie silne propadla,
protoze mam komunikatora, ktery se neda pripojit k PC coz mi u zarizeni
tohoto typu prijde jako zasadni problem. Takova vec je pak na dve veci ;-)
Stejne tak zrovna dnes nadaval jeden kolega, co koupil cca. za 100kKc
univerzalni diagnostiku na auta a ted mu oznamili, ze dalsi upgrade SW uz
pojede jen na XP.
Muze mi nekdo vysvetlit v cem jsou ty XP tak lepsi, ze uz nejde psat softy
co bezej pod W98 i XP?

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz