Konektory 220V

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Červenec 17 23:02:15 CEST 2006

Tusim, ze se lisi jen rozmery, jedno je zmenseninou druheho. Je toho
cela rada (micro - mini - normalni - maxi). Mame ve firme nekolik
mini-bucaneer a micro-bucaneer, ale rozdelavaji se jenom vyjimecne,
nemuzu posoudit jejich odolnost. Mechanicke provedeni je vyborne
(precizni a blbuvzdorne).

Nekrimpuji je, pajim... Enika vede pajeci koliky.

Muzete naznacit nejakym prikladem ceny ILME konektoru? Vypadaji hodne
dobre, dik za tip.

Ivos