o obchode aj ked asi nie nestranne; was: Resetovani PC

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Červenec 17 19:15:03 CEST 2006

Opet odporuji.Pri prodeji 10 a vice PC za den opravdu LAMAM(nikdo normalni v
supermarketu PC nekoupi) se to bohuzel tak resit neda.Ano slusnost musí
byt,ale zdarma preinstalovavat každý den 3 PC,nelze.To je ekonomicky
nesmyslny při marzich co na pocitacich dnes jsou.Kdyz byl zakaznik hodne
smutny a hodne slusny,dal jsem mu to za pulku,ale zdarma snad 20x za cely
dva roky.A to byli VIP zakaznici,nebo nejaky stary dedecek,babicka,ale
opravdu zcela vyjimecne.Pokud prisla arogantni odbarvena blondyna s notasem
za 50 000,- a zacala nam tam nadavat(nejednou jsem byl panske prirozeni)
,tak jsme souhlasili a poslalo se to na reklamaci.Tam zaplatila neopravnenou
reklamaci a dali jsme ji to 2 dny před koncem zakonne lhuty.priste byla
slusna.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz