Opet plosnaky doma, was: Snimky mikroskopem

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Červenec 16 23:01:17 CEST 2006

At 22:35 16.7.2006 +0200, Stano wrote:
>Ospravedlnujem sa za OT
>Videl som tam aj "Domácí výroba, detail masky kolem plo¹ky" ako vyrabate
>masku?

Jeee, to tady piseme porad dokola jak udelat masku ;-) Zajimalo by me, kdo
dalsi se k tomu odhodlal...
Mrkni do achivu, kdyz to nenajdes, tak to sem muzu zase pastnout...

BTW: Ty fotky vypadaj celkem dobre. To je z toho USB mikroskopu?

BTW2: Kdyz uz jsme u toho, zkousel nekdo doma prokoveny plosnak? Ja sice
znam teorii, ale prijde mi, ze to je strasne patlani. Ze se to nevyplati
delat na par kusu je vic nez jasny, ale nekdy by se mi hodilo si udelat
vzorek prokoveneho plosnaku nez je dam nekam vyrobit nebo kdyz ho potrebuju
v nedeli vecer... Zatim ty diry propajim tenkym dratkem z lanka, ale to je
taky pakarna, ktera hlavne roste umerne s poctem der, coz u prokoveni je
jedno...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz