děravé LiPolky

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 15 22:29:48 CEST 2006

Vojtěch Bubník napsal(a):
> Dobrý den.
>
> Do stařičkého PDA iPaq 3630 s vadnou baterkou jsem narouboval jinou. Zdá se, že jsem při letování kontaktů vývody
> příliš zahřál a ololo vývodů se pomalu vypařuje elektrolyt.
> Smrdí to tak nějak nasládle. Jak taková LiPol baterka smrdí?

Nasladle

> Baterka není nafouklá.

Bude

> Je ten elektrolyt agresivní?

Ano. Navic se muzou hlavne pri nabijeni uvolnovat velmi reaktivni plyny.

> Má smysl se pokoušet článek nějak zalepit?

Ne.

> Jak se vývody na LiPol článcích letují? Jsem odkojený na trafopájce, nějak s ničím jiným neumím pořádně zacházet.

Musite letovat rychle a presne s pouzitim pajeci kapaliny a pokud to
neumite dat to nekomu kdo to umi.

Baterii vundejte a dejte na 24h do slabeho solneho roztoku vybit a pote
dejte do sberneho dvora.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info