Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Červenec 14 20:37:32 CEST 2006

Nasemu mlademu jsem k Vanocum koupil Emgeton E2 Cult 512, a je to spickova
masinka. Emgetoni pouzivaji udajne stejny chipset jako iRivery. Ma to
upgradovatelny firmware a podpora v Cechach je na velmi dobre urovni.

Osobne Emgetony doporucuji.

Jakub Serych

40_Digital_Aud
io_Player_1GB.aspx

Mate nekdo nektery z techto playeru? Nebo nejake dalsi postrehy?

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824