ROHS a soucastky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červenec 14 18:30:43 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 14.7.2006 od Radim Götz:

> TO Expert:

To jsi chtel napsat do pole "TO" a spletl jsi se a napsal to do tela
zpravy? :-) No ja ti na to rad odpovim:

> Poslyš experte , buďme rádi že je někdo ochoten věnovat volný čas
> mládeži. A než takový keci co píšeš ty, tak radši nepiš nic.

Dobre. Priste tedy ani v patek nebudu psat kecy (s tvrdym) se smajliky
na konci, abych te zbytecne nevytacel. Budu se snazit, slibuji.

> Na jednom www jsem viděl tve foto a myslím že to kolo by prospělo
> hlavně tobě.

Ano, to mas pravdu, s tim souhlasim. Jsem si toho vedom.

> Sám jsem rád že jsem měl možnost v dětství navštěvovat kroužek který
> vedl jeden dobrák a dělal něco pro mládež. Mimochodem čtu tvoje
> příspěvky všechny a opravdu jsou hodny dovětku "expert" , takové by
> nenapsal ani "něčí kocour".

To me samozrejme tesi, ze ctes vsechny me prispevky. Vazim si toho.
Dekuji. Jen prosim neurazej kocoura, ten za to nemuze a nema s tim nic
spolecneho. Samozrejme kdybys mel k mym prispevkum jakekoliv vyhrady,
dej mi vedet. Budu se snazit s tim neco delat.

> Nevím proč v mnoha tvých příspěvcích cítím něco divného....

To me zajima. Povidej, rad si to poslechnu.

> Sorry všem ,ale nedokázal jsem nezareagovat.

Vsak se vybrblej, vzdyt je patek, no problem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz