OT Stolni MP3 z PE6,7/06 - DPS

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Červenec 14 15:09:16 CEST 2006

Hmm, mám jinou zkušenost. Když si lehnu na záda a chci si chvíli číst, tak
mě 19" CRT strašně tlačí do břicha. LCD je sice lepší, ale blbě se s ním
odhánějí komáři a jiný hmyz....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Blue Barons" <blue.barons@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 14, 2006 2:16 PM
Subject: RE: Stolni MP3 z PE6,7/06 - DPS

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snail Instruments

> Da se z tohoto dedukovat, ze PE temer nikdo z konference necte?
>
> J. Hanzal

Já to také nečtu, neboť jsem kompletně přešel na Internet. Přesněji,
nekupuji již žádné časopisy ani noviny, vše je na Internetu
nebo v TV. Jinak kupovával jsem Praktickou elektroniku, červenou a modrou
řadu, Electus. Je tomu již 2 roky co tištěné obecně skoro
vůbec nekupuji, kromě TV programu, ten na Internetu je také, ale nevyplatí
se to vytisknout na tiskárně. Za dob dial-up to možné
nebylo, nekupovat žádné tištěné noviny a v pohodě získávat informace z
Internetu, ale teď v době vysokorychlostního internetu to již
možné je.

Barons