C na jednocipy - nastroje

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 14 13:38:11 CEST 2006

To je pravda (a par chyb se objevilo od verze 2.neco co to pouzivam), na
druhou stranu musim rict, ze reaguji velmi rychle a na foru vetsinou se
vyjadruje nekdo z tymu vyvojaru do druheho dne.

Ja jsem si na komfort jeji kompileru rychle zvyknul a tak mi zasadne vadi
jen to ze nepodporuji z GUI primo nejake programatory typu TAIT apod..

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824