C na jednocipy - nastroje

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 14 13:17:45 CEST 2006

Zkuste Ccko od Mikroelektroniky...treba se vam bude libit. Knihoven na
vsechno co si vzpomenete. Debuger, emulatoru atd jsou primo v GUI.

Plna verze stoji tusim 150USD demo je omezene na 2kW kompilovaneho kodu.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824