zabezpeceni

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červenec 14 10:38:12 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 14.7.2006 od Michal Krestan:

> Zkousel jsem to. Je to opravdu tak, ale jakmile se jednou udela
> mlha, tak je presne videt, kam se nema chodit:-) Ja se vice bojim
> toho zrcatka, nebo odrazky na druhe strane. Tam staci, kdyz se
> trochu zaspini a v jasne noci to bude krasne viditelne.
> Predpokladam, ze zrcatko bude take v nejake trubce, ale i tak to
> myslim nepomuze na 100%.

Tak pohledej laser v neviditelnem spektru, ale to se bude asi spatne
nastavovat... A zase kdyz poridis nejaky vykonny, tak mu to rovnou
urizne nohu :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem