zabezpeceni

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 14 07:31:04 CEST 2006

Ja ten radar od DStechniku mam (ten dvouzonovej) a chodi OK, ale pocitejte s
dosahem cca 3m na vsechny strany. Nakonec si myslim, ze by to vubec nebylo
spatne reseni. Je to naprosto bezudrzby neda se to absolutne nicim obejit.
Nejsem si ale jist co to udela treba vlivem deste na to jak to ten radar
vyhodnoti.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz