zabezpeceni

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Červenec 14 01:02:35 CEST 2006

> No mikrovnny detektor do auta stoji u DStechnik necelych 600. Ten PIR
> kdyby se dal pod strisku aby na nej nesvitilo slunce, tak by take mohl
> byt spolehlivy. Myslim ze by nebylo od veci se poradit v nejake prodejne
> zabezpecovaci techniky.
>
> Otazkou vsak je, jak je na tuto aplikaci vhodny. Detektor, ktery je pro
> venkovni urceni a je pro
> zabezpecovacku, tak stal minimalne pres 10000Kc.

Ten detektor do auta predpokladam musi pracovat v aute takze teplotni
rozsah by mel byt dostatecny jde hlavne o vodu. Kdyz se da do krabice
pod omitku aby na nej neteklo, nemuze mit problem.

Na ten detektor jsem koukal, ale jedina potiz je, ze v popisu jsem nasel
dosah
1200mm-2100mm. Bohuzel vzdalenost 2.1m mi nestaci:-(

            Michal