vrceni zarivek

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červenec 12 21:58:53 CEST 2006

On Wed, 12 Jul 2006, Simon Cihelník wrote:

> Jasne, o tom, ze to delaji tlumivky, vim, v tom sporu neni. Spise jsem se
> ptal, zda nelze nejakym (levnym elektronickym) zpusobem vrceni tech bestii
> omezit. Resenim samozrejme muze byt nakup nevrcicich tlumivek, ale
> predstavou vymeny na 10 svitidlech (tj. max. 20 tlumivek) na strope prilis
> nadseny tedy nejsem...

Otazka je zda pri cene te tlumivky okolo 80Kc se najde nejake levnejsi
elektronicke reseni (na napeti 230V~). Elektronicky predradnik bude
urcite drazsi a nic jineho asi nepomuze. Nabidni prodejci kompromis -
on at doda nove nevrcici tlumivky (vymenou za ty stare vrcici) a ty
ze je zadarmo vymenis :-)