reverse engeneering

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červenec 12 18:47:10 CEST 2006

Nemyslim si ze by t byl az takovy for.
Myslim si ze dana vec by ani nemusela byt nutne potrebna ku kradeni
(obohacovani se na neci ukor) obzvlaste dnes, kdy co za neco technologicky
stoji (je hodne cenne) je na vice nez dvoustranne desce.
Automaticke prekresleni do schematu uz hovadina pravdepodobne je, ale
asistovane prekreslovani by podle mne bylo mozne. Napr. databaze pouzder
soucastek, k umisteni nad ty vyfotografovane, highlihting nejakeho medeneho
obrazce atd...
Ale jestli to uz je nevim. Rekl bych ze neco urcite ano, jde jen o to, jestli
to je vubec verejne. (nemyslim free, ale treba ze si to nekdo napsal jen pro
potreby vlastni firmy a nehodla se chlubit tim ze to ma)
Jakub