OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 13:42:34 CEST 2006

> Nikoli. :-))))) Jen nemam misto usi okapove roury.

To ja taky ne, okapni roury si davam jenom na fotak... :-))

> Mate nejaky tip na kvalitni free enkoder?

Vubec ne, ja to nijak netestuju, proste vezmu CDex s Lame a prehrnu to se
standardnim nastavenim. Ale to Lame podle vseho patri k nejlepsim a pocitam
ze jste ho urcite zkousel. Ono ja jsem v naprosto odlisne situaci nez vy, ja
zase muziku posloucham vetsinou jenom doma pres bedny, ten prehravac jsem si
poridil jenom kvuli anglictine a tam mi je kvalita zvuku celkem ukradena
(ostatne mam vetsinu veci stazenych z BBC a oni to maji zkomprimovane v RA s
bitratem 16kbs, to uz opravdu neni jak pokazit... :-)) a navic posloucham v
autobuse.

> To prosim prodavaji kde? V sexshopu?

http://www.alzasoft.cz/koss-hq-1-profesionalni-sluchatka-vibracni-d51068.htm
http://www.alzasoft.cz/sluchatka-s-mikrofonem-teac-powermax-hp-11-vibracni-e
xterni-panel-2x-5-1-1x-stereo-vstup-d55388.htm
http://www.computer.cz/DetailPage.asp?DPG=50632&CatId=634
http://www.megaobchod.cz/Genius-sluchatka-mikrofon-HS-04V-vibracni_g8522.htm

A asi spousta dalsich. Kdyz jsem o necem podobnem slysel poprve tak jsem si
taky rikal ze se snad zblaznili, al kdyz uz to dela i Koss...