OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 13:30:05 CEST 2006

> A sakra, hifista... :-))))))

Nikoli. :-))))) Jen nemam misto usi okapove roury.

> Ted vazne, co to je za MP3ky, prevadel jste je sam? Mozna by
> stalo za uvahu zkusit si s tim pohrat, ted nemyslim kvuli
> nejakym nazorum nebo testum, ciste kvuli tomu zvuku, prece
> jenom v tech WAVech se vam toho do toho prehravace asi moc
> nevejde. Zkusil bych ten enkoder trochu potrapit a pohrat si
> s nastavenim + samozrejme slusny bitrate.

Zkousel jsem ledacos - jak svoje tak cizi - je to vicemene stejne - kdyz
pominu nektere historicke MP3 kodovane kdovi cim - ty se nedaji poslouchat
vubec. Mate nejaky tip na kvalitni free enkoder?

> Jeste k tomu prostoru, nemate to nahodou v join stereo? To by
> na to mohlo mit taky vliv.

Ne.

> Dusan Dolezal
>
> P.S. Jestli vam chybi rozkmitani branice, tak si kupte takova
> ta vibracni sluchatka a priplacnete si je na hrudnik... :-)))

To prosim prodavaji kde? V sexshopu?

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz