OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Červenec 12 13:03:28 CEST 2006

MP3 pouzivam zcela bezne a na bezny poslech to staci. Ale kdyz se clovek
do skladby opravdu zaposloucha (coz se mi stava malo kdy :)) tak mi tam
par veci vadi. Zvlaste tiche pasaze (obcas je napr. filmova hudba
povetsinu skladby strasne ticha, aby se vykompenzovalo par vterin kdy to
hraje na maximum - vetsinou konec, kdy se orchestr jakoby probudi :))
kde je potreba mit zesilovac opravdu nahlas (hodne za hranici
hlasitosti, kdy bezna skladba rve az 'rozbiji okna') a chte, nechte tam
ono bublani (mirne) slyset je. Prechody ticho-maximum nejsou tak ostre
(jakoby drobny skobrt v prechodu). Zadne dalsi negativum jsem nenasel. U
beznych pisnicek co hraji nyni v radiu to samozrejme slyset neni a ani
nemate sanci to poznat (tam kolikrat clovek ani nevi, ktery zvuk je
schvalne zkreslen, nebo jestli to tak opravdu ma znit...).