Trochu odboceni ale na podobne tema RE: Atest

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 10:57:19 CEST 2006

Nepremyslel jste nekdo nad tim jak signalizovat prekroceni rychlosti?

Vadi mi to vic nez svetla - ty zapinam automaticky spolu s pasy.

Libilo by se mi ovladani na volantu - prepnuti 50,90 a 130km/h.

V dnesnim provozu je dost co koukat kolem sebe na silnici a jeste si hlidat
jestli nejedu 55km/h je o hubu. Uz jsem se pristihl, ze se zapomenu jen
treba kvuli tomu ze na mne nekdo mluvi a resim treba predjeti cyklisty
(rychle abych to stihl nez pojede proti auto) a pak se zapomenu.

Asi by stacilo jen on/off na tech 50km/h - kdyz jezdim po meste tak bych to
mel zaple furt.

Mam ted Feldu a tam je nahon mechanicky :-( to bude asi problem, ale snad
ted presedlam na Berlingo a tam by to mohlo jit.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824