OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 10:40:09 CEST 2006

No zere to dost - rozhodne nezanedbatelne. Vzhledem k tomu, ze mi mobil
bezne vydrzi jet cca 6 dni bez nabiti - prakticky nikdy nevim kdy jsem jej
nabijel naposledy - ted o dovolene jsem si zapomel nabijecku a po tydnu jsem
jeste volal v pohode a to bez vypinani v noci.

Takze neustale starani se o to kolik si mohu dovolit vybit baterii v mobilu,
abych pak treba nezustal bez moznosti si zavolat je pro me neprijatelne.
Stvalo by me i to, mit mobil na nabijecce doma. Ne kvuli baterii (posledni
poznatky ukazuji ze idelani je drzet lionku zhruba uprostred napetoveho
rozsahu), ale ze bych musel mit porad pripojenou nabijecku do site a nebo ji
tam strkat.

Dalsi nevyhoda je, ze chci poslouchat na svoje sluchatka (AKG 240) kdyz uz
jsem si je poridil a mobil ma vyvedeny vystup na systemovy konektor - tzn.
zase dalsi redukci sebou.

Dalsi vec je, ze treba ten Emgeton umi treba i jine formaty napr. OGG a WAV.
Ten posledni dost casto posloucham, protoze mi u nekterych skladeb
komprimovane formaty vadi.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz