Skener Astra 4700 chyba 250

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červenec 12 10:01:04 CEST 2006

To drhnuti hlavy by bylo mozne, nekdy se stalo ze pri pozadavku o
skenovani hlava zustala stat i kdyz motor bezel (nejspis preskakoval
reminek). Vzdycky ale stacilo dat skenovani znovu a uz to slo, chybove
hlaseni se ale nikdy drive neobjevilo. Cim se maze takovato mechanika
abych tomu neublizil?

Tosa