Skener Astra 4700 chyba 250

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červenec 12 09:01:54 CEST 2006

Pekne dopoledne.
Mam tu skener Umax Astra 4700. Pred nejakym casem (samozrejmne hned po
skonceni zaruky) prestal fungovat. Nahled lze naskenovat bez problemu,
ale pri pokusu o vlastni skenovani je vypsana chyba 250 - Chyba systemu,
pak uz nejde udelat ani nahled. Bohuzel se uz nezminuji ktereho systemu
a co konkretne se stalo. Zkusil jsem vymenit ovladace a chyba zustava
stejna. Po vypsani teto chyby nelze naskenovat uz ani nahled. Zjistil
jsem rovnez ze skenovani je jakoby omezene datovou velikosti obrazku.
barevne mohu naskenovat celou stranku na 150DPI, mensi cast stranky na
300DPI, cernobilou myslim celou na 300DPI. Mel by nekdo nejaky napad  co
se mohlo se skenrem stat? Myslim ze chybu SW v PC jsem vyloucil, ale
jiste to neni.
Diky za rady

Tosa