OT: Automaticke provedeni prikazu na WL500g

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Červenec 11 23:32:43 CEST 2006

Já bych spíš doporučil než OpenWRT klasiku od Olega, je trošku víc
idiotproof a pro člověka, kterej moc neovládá linux je vhodnější. Shodnost
ovládání můžu potvrdit, ale OpenWRT je trošku náročnější na konfiguraci.
Jinak mám pocit, že ext2 má s olegovým firmwarem problémy a doporučuje se
používat ext3. Taky je občas problém i se základními příkazy (spíš s jejich
helpy), protože velká část jich není samostatně, ale jako součást balíku
busybox. A na závěr je problém i s postupy, na internetu je jich fůra, ale
nikde není pořádně pohromadě popsáno, co a jak funguje, takže doteď narážím
na novinky, jak k čemu router přistupuje a podobně a třeba až dnes jsem
narazil na to, jak rozběhnout flashdisk bez zapnutýho ftp daemonu...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death