Dav S500

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Červenec 11 20:00:52 CEST 2006

zdravim, jsem majitelem pristroje, respektive domaciho dvd setu DAV S500
url treba:
http://www.priceminister.com/offer/buy/1410474/DAV-S500-Ensemble-Home-Cinema-Lecteur-DVD.html

a mam takovy dotazek. Co kdybych misto tech malinkych satelitku pripojit
treba toto:
http://www.elektrospalicek.cz/detail.php?id=2133

nikde nevidim zadny problem ale pani hifisty me od toho odrazuji. A maji
milion argumentu od absolutnich blbosti az po docela normalni...
zajima me jak to bude asi hrat? jedine co jsem nasel tak vsechny vystupy
krome subbuferu maji rozsah od 120- do 10000HZ, coz se me nejak nezda.
Protoze vysky jsou podstatne na vyssich kmitoctech...

zajima me jakykoliv napad ci postrech....

Pavel prochazka.zde.cz