Re: Patentová ochrana

jsloupensky@ktuo.cz jsloupensky@ktuo.cz
Úterý Červenec 11 14:29:19 CEST 2006

Přečtěte si zákon 527/1990.  Je volně k dispozici na mnoha místech na
internetu. Tam to všechno je.   Pokud myšlenku z patentu používáte k
nekomerčním účelům, můžete si s ní dělat co chcete.  Jakmile z toho
máte nějkaý vyčíslitelný užitek, mohl by to teoreticky být problém, ale
prakticky si nedovedu představit, jak by se to vymáhalo.

J. Sloupenský