OT: Automaticke provedeni prikazu na WL500g

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 11 08:00:48 CEST 2006

Ja se k nemu pripojuju jak jsem psal pres telnet a odkoukal jsem od
merice sily signalu ze vsechny prikazy pro tuhle hracku zacinaji "wl" a
pak za mezerou nasleduje to co chci provest. Pokud napisu jen to "wl",
tak se vypise co vsechno umi. Co z toho jsem zkousel, tak to fungovalo.
Je teda pravda ze pokud chci treba vypsat jake site vidi na jakych
kanalech, tak se nekdy neuraci vypsat nic. Ani to ze nic nenasel. Nekde
jsem cetl ze unix-based systemy maji tichy vystup, tohle je az trosku
moc tiche. :-)

Tosa