Napeti blesku ve fotoaparatu

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Pondělí Červenec 10 23:16:59 CEST 2006

Jednou jsem opravoval stroboskop, ten byl na 600V.
Sahnul jsem palcem na koncik az jsem hodil zada ze zidle (ani ne ze by
to tak bolelo ale leknuti je svina) Na palci jsem mel pak presnou roztec
2.54mm z cehoz jsem usoudil ze mam palec vetsi nez maj palec britove :o)

Jinak jsem jednou rozebiral fotak na jedno pouziti a ten mel na kondiku
napsano 250V. Jenze tomu se snad neda ani rikat blesk :o)

PK