Re: Ceny za elektřinu ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Červenec 10 19:10:27 CEST 2006

Doporučuji zavzpomínat na nedávnou plošnou plynofikaci a od té doby
několikanásobné zvýšení ceny plynu. Totéž plošná telefonizace. Pokud jde o
svérázné názory a parazitickou činnost "geologa", to nechci v pondělí
komentovat. Okolí vrtů se skutečně poněkud ochladí, podle nějakého výzkumu
asi o 1-1,05stC za 20 let, ale to se ustálí. Největší pokles je v prvních
letech. Nemá to všaqk zásadní vliv.
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 10, 2006 2:01 PM
Subject: Re: Ceny za elektřinu ?

10.7.2006, 13:42:33
Vsem kteri uvazuji o TC doporucuji zavzpominat (jste-li toho schopni)
na zacatek 90 let a primotopy. Jak byly levne, ekologicke, ekonomicky
vyhodne, usporne, setrici prirodu i vasi kapsu, a vubec vselijak
uzasne. Tedy alespon podle prodejcu, poradcu, montaznich firem a
uredniku na vsemoznych ministerstvech. Jestli nevite jak to dopadlo,
zeptejte se nekoho kdo si to tenkrat poridil, jak je spokojen. Ale
radej z bezpecne vzdalenosti neb vam hrozi "par pres usta".
A to jsou primotopy, narozdil od TC a vrtu docela levna zalezitost.
Netvrdim ze TC je vzdy spatne, ale chce to pouzivat vlastni hlavu
spise k premysleni nez k poslechu medovich recicek nejakeho prodejce.
Jeste neco odkazu k pripadnemu samostudiu:
http://www.tzb-info.cz/t.py?t=2&i=2190
http://www.ceacr.cz/?download=2005/5136.pdf
http://www.geolog.cz/odborne_clanky/ -> tepelna cerpadla
http://www.geolog.cz/dotazy/TČ%20dotazy/teoretické%20problémy.htm