Elektro instalace v rodinem dome.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 10 14:47:10 CEST 2006

www www wrote:
> 1.	Koncepce. Mame 21. stoleti [...]

Diskusuia spred roka:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-May/030257.html  + followup.

U mna to dopadlo tak, ze po zlej interpretacii elektrikarom a zasahoch
od manzelky mam asi 70% "inteligentnych" rozvodov na nepristupnych a
nepouzitelnych miestach prip. zakablovanych inym kablom alebo inak ako
som chcel. Svetla, co nemam zapojene na CMS svietia, tie, co su
zapojene, nesvietia, kedze CMS este nemam (presnejsie, je v hlave... :-( )

Elektrikar sa mi smeje a manzelka nadava.

Najlepsi for je jedna krabica v urovni zasuviek, z ktorej trcia dva
cierne, jeden hnedy a jeden modry drot, a ani ja ani elektrikar
netusime, kam vedu :-)))

Rada do zivota: pustite sa do toho len ak ste slobodny, bez zavazkov, s
mnozstvom casu a prostriedkov.

wek