Max.delka sbernice I2C / SPI

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Červenec 10 12:23:59 CEST 2006

No nevidim na tom zas tak nic spatneho se podelit o zkusenosti. Krom
toho I2C se od SPI lisi. Jina architektura, ale take jine budici a
vstupni obvody. Ve vysledku to znamena ze 400khz I2C a 400khz SPI se
chovaji uplne jinak.
I2C vnimam jako pomalejsi sbernici periferii , tam defacto lze zajistit
i vlastni SCK , treba i 10kHz pro 15m vedeni.
I2C se hojne pouziva SW i HW, zatimco o SPI bych rekl ze ma spis
uplatneni jako rychle HW zarizeni.

To na co se ptam mohou byt zkusenosti roku praxe, takze je zbytecne
abych travil dlouhe mesice zkousenim neceho co treba uz fungovat nebude
a nemuze. Krom toho moje primarni vzdelani neni elektro, tak se radsi na
nejake specialitky zeptam odborniku co tu jsou

LP.

> Jo to je ono. Specifikaci I2C jsem cetl, ale jsou zname projekty i s
> delsi sbernici ...tak proc ne.
> Spis asi ta SPI by mne zajimala.

Obavam se, ze pokladate otazku typu "jakou nejvetsi rychlosti muze jet
auto?". A zvedev, ze je to neco pres 1000km/h, pokracujete "jakou
nejvetsi rychlosti muze jet motorka?"

J. Hanzal