[OT] SQL databaze jak se tohle resi?

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pondělí Červenec 10 09:50:39 CEST 2006

select nazev, cas, hodnota_A, hodnota_B from tabulka_1
union ALL
select nazev, cas, hodnota_A, hodnota_B from tabulka_2
union ALL
select nazev, cas, hodnota_A, hodnota_B from tabulka_3
/

Takhle nějak to funguje v Oracle, jde hlavně o příkaz Union ALL, podobně by to mělo fungovat i v PostgreSQL.

Barons