Elektro instalace v rodinem dome.

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Pondělí Červenec 10 09:49:02 CEST 2006

485-ky by som sa nebal.
Ak je trocha chranena transilmi, bezi spolahlivo s rozumnymi rychlostami
a na velke vzdialenosti...

Mam vyskusanych 6 okruhov v priemysle u jedneho zakaznika, pricom dlzky
okruhov boli cca od 700 do 1300 m
( prepoje mezdi budovami ), kable CMFM 3x1,
pricom na jednej zbernici bolo od 9 do 15 ziariadeni, zvycajne cca 2-3
zariadenia v budove.
Celkovo je to na ploche v areali asi 300x2000 m.
Prenosova rychlost 9600, zariadenia z datovej zbernice
su chranene bleskoistkami a priamo na plosaku zariadenia pred 485-kou su
transily.

Prezilo to nejednu burku a bez zasahu to funguje dodnes ( uz asi 9 rokov ).

Dodo