Re: Patentová ochrana

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Pondělí Červenec 10 08:44:31 CEST 2006

Ano, jde o ceske patenty, americky patentovy server vypadá pouzitelne
(http://www.uspto.gov/patft/). Nejakým zpusobem by prece melo jit overit,
jestli je reseni nove - pokud na to ovsem nemaji vlastni lidi.

Dale by me zajimalo, co je pravdy na tom, ze soukroma osoba muze pro vlastni
potrebu pouzit myslenku z libovolneho patentu.

----- Original Message -----
From: "Novotný Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 10, 2006 8:27 AM
Subject: RE: Patentová ochrana

Jde vam o ceske patenty?
Jak znam mase urady tak se bez cisla neobejdete zkratka lisacky vas
informuji a pritom neinformuji :-)

Lze se nekde na internetu dostat k plnemu zneni patentu z urciteho
konkretniho oboru? Nejdal jsem se dostal na

http://isdvapl.upv.cz/servlet/page?_pageid=82,315&_dad=portal30&_schema=PORT
AL30

tam ale potrebuji znat cisla konkretnich dokumentu, mi jde o prochazeni
patentu podle oboru.

Diky.