Max.delka sbernice I2C / SPI

Jan Babjak jaybee@centrum.cz
Neděle Červenec 9 23:11:04 CEST 2006

Zdravim. Vyzkouseno mam deset zarizeni na cca 1m kabelu a 5 prvku na cca 2m
kabelu, vse ha 100kHz. Chodi bez problemu.

Jan Babjak, Bohumin

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of GT5
Sent: Sunday, July 09, 2006 1:56 PM
To: HW-news
Subject: Max.delka sbernice I2C / SPI

Zdravim,
zajimalo by mne jake mate zkusenosti s delkami seriovych sbernic I2C
nebo SPI , u AVR ?
Hlavne co se tyce poctu pripojenych prvku, frekvenci sbernice a max.
delka plosneho spoje nebo kabliku.

// I2C sbernici pouzivam na beznych 100kHz , SPI ... dle periferii,
zhruba 3MHz nebo 700kHz.

Zatim nejdelsi sbernice co jsem delal, byly do 10cm.  Nektere na plosnem
spoji, jine i mimo (MLW/PLW konektory, vicezilovy kabel AWG28).
Snaha je vzdy aby vedlejsi vodic byl stineny GND, v horsim pripade VCC
nebo konstantnim vodicem s aktivite v log.0 .

LP.